Normalde gece beslenmemiz yok diş, hastalık vb. durumlarda bazen biberon isterdi 3gündür çok hasta 2gün aç yaşadı resmen ve bu süreçte mama ve biberonu bıraktı. Mama içmeyen bebekler gece uyanırsa ne yapıyorsunuz az önce çok ağladı su içirerek uyudu bir şekilde. Bir yandan mamayı 2yaşına kadar içmedi diye üzülüyorum bir yandan bu akşam yemeği erken yedi aç aç uyuyo diye. Sizler ne yapıyosunuz böyle durumlarda?