Cok şükür havalar ısındı her gun öğlen parka götürmeye çalışıyorum yoksa evde tüm gün mümkün degil oyalayamiyorum. Ama tabiki ev işi, misafir gelmesi, eş dost falan yalan. Sbaah yaptırdıgim kahvaltinin bulaşıklarını aksam eşim eve geldikten sonra toplayabiliyorum.