Selam kızlar..
Bebegim 7 aylik ve travel sistem bebek arabamiz var. Ama onu bebegimle birlikte asagiya indirmek bana iskence oluyor.havalar isindi surekli parka disari cikarmak istyrum ama arabayi indirmek artik nefretim oldu.
Baston bebek arabasi almak istyrum ama sizce almalimiyim ? Bu aylarda kullanan varmi ? Dogumdan itibaren kullanilanlardan almak istyrum.