Ozse aşıdan 3-4 saat sonra bi huzursuzluğu oldu ağrısı oldu sanırım çok az çay kaşığının yarısıyla calpol verdim. Sonra akşam ateşi çıktı ama en yüksek 37.5 gördük o ara biraz huzursuz oldu yine ama vermedim ateş düşürücü tekrardan o gece öyle hafif ateşli gecti ertesi gün öğlene doğru tamamen normale döndü.