Kızlar kızım 1 yaşına girdi bu zamana kadar dalin kullandık ama saçında böyle kabuklanma var bu 5 aydan beri falan doktor Konak dedi ama hala geçmedi şampuan yapıyor olabilir belkide ilk çoçuğum biraz tecrubesizim mustela bebek şampuanı mı almam gerekir yolda sebamed mi