fasulyeninannesi1 Esim boyle bi salaklik yapsa bosarim herhalde ya buyuk konusmak istemem ama insanlarin kolay yoldan para kazanma heveslerinin sonu genelde boyle oluyor.
kids123_ Eğer eşinin hala bitcoinin içinde parası varsa çekmesin çünkü bitcoin son silkelemeleri yapıyor, bitcoin fena yükselecek eşime yazdığını okudum o yazmamı istedi bu arada eşine söyle www.ultrascoin.com sitesine baksın :)
kids123_ defmommy birincisi bitcoinden paranızı kesinlikle çekmeyin eğer varsa çünkü bitcoin hayal edilemeyecek şekilde çok yükselecek ikincisi ultrascoin şu an ön satışta 2023 ün mart ayında borsalara girecek buraya yatırım yapabilirsiniz ayrıca siteye cüzdan adresi ekleyen herkese 100 adet ultras hediye veriyorlar :)) eğer yatırım yapmak istiyosan canım kesinlikle burayı kaçırma ❤
Rose-leaf kids123_ nasıl garanti veriyorsunuz borsalara gireceğini o hiç belli olmaz canım ben ön satıştan bi çok coin aldım iyi borsalara girmedikten sonra anlamı yok hayal satmayalım benim aldıklarım binance huobi gibi yerlere girdi ama aldığım başka coinler henüz girmedi net konuşup insanları yanlışa sürüklemeyin
AnneMi_ne minikASLANIM Bitcoin bir yatırım aracı değil malesef. Yasal olarak da değil. Kumar oynamak gibi şansa bakıyor biraz yatırılan coinin artıp azalacağı. Evet kazanan çok oldu ama bir okadarda kaybedeni var malesef. Çok çok geçmiş olsunn 🙏
Lylautngc ElmaliTurtamm evet allahın cezası bitirdi düzelecek dıyorlar tek umudumuz o belkı paramızı kurtarırız insalah
AnneMi_ne 1balkizannesi Oraya yatırılan tutar hayatınızı etkilemeyecek gitse de üzülmeyeceğiniz bir meblağ olmalı. Dediğim gibi bir yatırım aracı sayılmıyor. Borsa oynamak gibi biraz. Uzun vadede cok kazandırdığını belirtiyorlar. Yani paranızı koyup unutacaksınız sonra bir bakacaksınız katlanmış vs diyenler var. Karşıt görüş olanlar da var. Yani demem o ki risk almadan kazanç olmuyor. Ne kadar büyük risk alırsanız, kazanç okadar artar. Ama batacaksanız da okadar da büyük batarsınız
dolunay01 1balkizannesi evet altcoınler ve kaldıraclılar cogu zarar bızımde erıdı oara cok az luna ya yatırdık rıske ttık kaybetsekte gozden cıkardık ama cıkarsa trılyonluk olıruz
Elifinannesiiiiiiiiii minikASLANIM ilk ve son değilsin canım bir çok kişi bu şekilde yüklü miktarda para kaybetti. Şimdi borç batağındalar kredi çekip buna para yatıranlaeı hiç anlamıyorum allah sabır versin umarum bununla kalır.
Aydeeeee Benimki konuyla biraz sacma olacak ama bende sakaryadaki midyeci ahmette o igrenc kokorece 40 lira verdim diye uzuluyirdum. Insanlae ne paralar kaybediyor bubarada sakaryada olan varsa ordaki midyeci ahmete sakin gitmeyin cok pahali ve igrencti tadi 😀
deniz_s Marinedeniz ya ben de 1500 lira ile girmistim ocakta paribuda su an 400 lerde 300 lere dustugu de oluyor 😀 diyorum az bi miktarla alsak mi sonucta yukselme ihtimali var ben 1500 u yok saymıştım zaten
agns minikASLANIM üstüne gitmeyin erkekler kadınlar kadar dirayetli değil hemen kötü şeyler yapıyorlar duyuyoruz bu illetten canına kıyan çok oldu Allah korusun olan olmuş artık can sağlığı versin Allah para yine kazanılır
Rose-leaf 50 binden 10 bin kaldı 50 binide zaten bitcoinden kazanmıştık elbet çıktığı yeri görecektir tekrar …
kids123_ Rose-leaf o zaman bugün neyin garantisi var dışarıda çıkmayalım kafamıza kiremit düşer ölürüz bu bir hedeftir arz talep meselesidir bu insanların elinde olan bir şey önc projenin kendisini anlamaya çalış bak bakalım emsali var mı ondan sonra yorum yapalım muhtemelen sende alırsın