Bizde eşimle bitcoine 30 bin kadar yatırım yaptık 🤓mana coin ve etherıum a 30 binden sadece 8 bin kaldı ama üzülmüyoruz nasıl olsa çıkacak ,panik satış yapmayın her inişin mutlaka bir çıkışı vardır biz beklemeye devam ediyoruz bakalım ne kadar tutabilecekler coinleri diplerde 😄