prensesannesiiiiiiiiii yıkamayla alakalı bi durum canım. Eğer saçlıysa bebeğin temiz yıkanmamıştır. Benim bebeğimde de oldu saçı olduğu içşn ister istemez düzgüz yıkamamışım. Hafif tarağı sürdüğümde kepek gibi kalkıyordu. Banyodan önce doğal zeytinyağı sür bebekler için ince konak tarağı oluyo uçları top top gibi onunla cildine zarar vermeden hafifçe bikaç defa tara saçını, deriye değerek. Tarağın yoksa yağı sürerken hafif parmak ucuyla masaj şeklinde de yapabilrsin. 15 20 dk kalsın sonra banyo yaptır. Bikaç defa yapınca geçiyo. Daha fazla ilerlemesini bekleme sonra kafasının üstünde deri tabakası oluşur konak tarzı bişey olur oda hiç hoş görünmüyo. Kafasını yıkarken de korkma tedirgin olma. Bıngıldağına dikkat et yeter. Geri kalan kısmı parmaklarınla ovalayarak yıka bi daha tekrarlanmasın