aksaray6868 Bebeğim üç aylık oldu dün benden 2 gündür pembe leke gelmeye başladı sanırsam adet olacağım bebeğim sadece anne sütü alıyor adet görürsem sutumde azalma olur mu
Sudee96 aksaray6868 bende 3 aylıkken tam oldum olmaz merak etmeyin bende endişelenmiştim ama bi sorun olmadı
Clkmerve aksaray6868 sütüne güvensizlik bile sütte azalmaya neden olur kendine stres yapma rahat ol sütüne güvennn…
aksaray6868 Yaaaa zaten sütüm tam dolu dolu değil kafamı buna taka taka iyice azalacak diye ödüm kopuyo
aksaray6868 @BirAlparslanAnnesi ya internette okudum herkes azalmis yazmış o yüzden tecrubelilere dayanmak daha iyi olur
sevim_kos aksaray6868 ben 40ım çıktığından beri düzenli regl oluyorum hiç azalmadı. Belki kişiden kişiye değişiyodur bilemem ama bana olmadı