Mavi1_ozdenir Merhaba anneler uyucam ama bi turlu uyuyamıyorum baygınlık var sanki üzerim de ya neden olabilir ?
Mavi1_ozdenir Ndrg-12 biseyler de yedim ama tam gözlerimi kapatıyorum böyle bayilcam sanki ya bi kötü oluyorum
Ndrg-12 Mavi1_ozdenir benim kan şekerim düşünce böyle oluyorum canım sende karnını doyur belki ondan olabilir