Anneler kızım 7 aylık oldu ama aynı odada arkamı dönmemle ağlama nöbetine giriyo nefesi kesilircesine ağlıo yemek yapamıyorm kendme vakit ayıramıyrm tek başına asla mama sandalyesinde oturmuo oyun oynamıo kucağımda gezmk istio napıcağımı şaşırdm önerisini olan var mı doktor bırak ağlasn alşsn dio ama çok şiddetli ağlıo anneler tavsiyeniz neler