16 aylık bebeğim var doğumdan sonra ilk kez geçen ay adet oldum. Adet olmamam nedeniyle doktorum bir süre kendimizin korunmasını söyledi ve doğum kontrol hapını bıraktırdı. Kendimiz korunuyoruz. Bu ay 3 gün gecikmem oldu. Uzun süre adet görmeyen anneler adet olduktan sonra düzenli oldunuzmu yoksa böyle gecikmeler haşadınızmı? Gece gece uyuyamıyorum panikten