guclukaya94 Merhaba, sonuçlar çıkana kadar düşünmemeye çalışın diyeceğim ama anne yüreği işte. En kötü senaryoları aklınızdan çıkarın lütfen.. O kadar uykusuz, düşünceli geceler yaşadım ki, bir ben bir Allah bilir. Sonucu duyduğumda, çeşitli doktorların söylemleriyle yıkılmadım mı yıkıldım.. Şu an yavrum adım atıyor, oturuyor vs. adım atıp sarılması her şeye değer. Bu başka anneler için sıradan olsa bile benim için büyük bir ilerlemeydi. Etrafın söylemine kalsa çocuk çoktan… söylemek bile istemiyorum. Sizde sadece sonucu bekleyin sabırlı ve güçlü olun. Bu arada B12 iğnesi yaptırdığınızı okudum. Gittiğim bir profesörün söylediğine göre, artık iğneye gerek kalmadan çok kolay bir şekilde takviye yapılabiliyormuş ve daha çok etkiliymiş.