Ftmkrkmz internete bakıp kendinizi strese sokmayın bence benim bebeğimde de notrofil değerleri çok düşük çıktı doktor kemeik iliği aspirasyonu yapılmasını istedi internetten baktım okuduklarıma şok oldum uykularım kaçtı şimdi bakmamaya çalışıyorum en iyi bilgiyi doktorunuzdan alırsınız çok geçmiş olsun