__brna__ merhaba,
mama vermenize su aşamada gerek yok.
ilk 6ay aylık ortalama 600 gr alması beklenir sonrasında 500 gr yeterlidir.
100 gr eksik diye mama başlamak ilk aydan gereksiz, ki bu ay birbirinize adaptasyon ayınız cok normal böyle olmasi
hemen mama verirseniz biberonla çabucak doyacagi için bir süre sonra meme reddi yapabilir ve mama aldıkça daha az acıkacaktır sizden karşıladığı miktar azalacağı icin de sizin sut üretiminiz de azalacaktır.
o yüzden kilo alımı hep dusuk seyreder gelişme geriliği olursa o zaman ikinci bi doktor görüşü alıp o zaman gerekirse mama başlamak mantıklı olur.