1 aylık olduk şuan gündüzleri uykusu güzel gaz çıkartıyor alttan üstten ama akşam 9 olunca alarm gibi başlıyor aglamaya kasılmalar kıpkırmızı oluyor surat yıkıyorum rahatlasın diye yok kucagıma alıyorum aglıyor gezdiriyorum aglıyor yatırıyorum 5 dkka sonra başlıyor ağlamalara uykuya geçiş yapamıyor gece 2 yi buluyor uyuması tam dalamıyor şekerleme yapıyor açıyor gözleri faltaşı gibi uyumuyor biizi de uyutmuyor 2 gaz damlası ve biogai aldım kullanıyorum yok gene aynı fayda göremedim. Bi sıkıntısı mı var anlamadm