Eski9 iyi demişsin canım bende tek başıma bakıyorum ben İstanbul’da yaşıyorum annemler Adana’da yaşıyor doğumuma 1 hafta var oğlum 28 aylık 3.çocuğu bende istemiyorum ama olurda kaza kurşunu yersem doğururum ama bile isteye yapmam eşim tayin isticek Adana’ya bakalım