Ben pişik önleyici olarak mustela kullanıyorum memnunum, diş döneminde filan pişik olduğunda ise genelde hametan sürüyorum, trosyd ise aşırı piştiğinde kullanıyorum mantar ilacı olduğu için sık kullanma dedi doktorumuz, trosyd alıp 2-3 sefer sürersen büyük ihtimalle piştiği geçer çünkü oğlumdada kız yeğenimde de dediğiniz gibi özellikle diş döneminde pişikleri kanıyordu trosyd 2 gün kullansam iyi geliyordu