Stass Selam kızlar 27 aylık kızım.Taşınıyorum ve hazır tasınmısken odasını ayırym diyorum nasıl olur birde alısamazsak diye korkuyorum oda da aldım beşiğini elden cıkaryrm lütfen fikir verin
nur-nr_123 Stass bizde taşınonca 16 aylıkken ayırdım telsiz aldım bn gece duymazsam diye o işime yaradı
Keremismom Üstte kalsın bende taşınacağım oda ayırmayı düşünüyorum tecrübeli annelerden tecrübelerini öğrenelim 😊
Sefika_svr43 Benim bebeğim de dokuz aylık ben de oda ayırmayı düşünüyorum ama burda bekleyim belki fikir olur telsiz almayi bende düşünüyorum kesinlikle