Sifakusu Emzirme sonrası oluşan göğüs sarkmalarında kullandığınız memnun kaldığınız ürünler var mıı?? Sıkılaştırıcı dikleştirici dolgunlaştırıcı kremler var ancak hangisi iyi bilemedim kullanıp memnun olanlar marka önerebilir mii✨
Dilaraata Sifakusu bir zamanlar annemde kullanmıştı böyle kremler sonra meme kanseri olduğunu öğrendik bu kanser hücreleri insan vücudunda varmış zaten doktor uyarabilir demişti kullanmayin bence imkanınız varsa ameliyat olun daha iyi
Rainnnn Sifakusu onu bilmiyorum ama iki elini ortada alkış yapar gibi birleştirip bastırıp çekin sürekli gün içinde en az 50 kez yapın 🙏🏼
Sifakusu alimeninannesi oww her emziren anne göğsü toparlansın diye ameliyat olursaaa🥲🥲 vay halimizee. Umarım vardır çünkü olmalııı
alimeninannesi Sifakusu üzgünüm deri çok ilginç bi anatomi genişliyor ama toparlanması genişlediği gibi kolay değil.. deli gibi kasta yapsanız ucunda kalan eski genleşmiş deri yine sarkık olacaktır. Ben böyle şeyleri öncesinde tıp meraklısı olduğum için çok araştırmıştım. Tek çare egzersiz oda anca bir tık. Yine de deneyin denemekten bişey kaybedilmez ☺️
Sifakusu Dilaraata öyle mi çok geçmiş olsun. Aslında çok kötü bir halde değil sadece doğum öncesi haline dönme ihtimali çok düşükmüş galiba çevremden duyduğum kadarıyla. Bende emzirmeyi yeni sonlandırdım haliyle söndü süt çekildi 🙄 belki bi çaresi vardır dedim ameliyat benim için şuan son sırada