Ay vallahi ben bayılcam….Saat kaç oldu uyumuyor. Aşı çok kotu yaptı ya ağlayıp duruyorr uykusu cok var ama huzursuz 😢 ateş yaptımı sizlerde acaba? sıcak gibi geliyor bana ama ölctügümde 37. 2 37. 3 flan cıkıyor normal herhalde değilmi. Koltuk altı ölcümü yapıyorum buarada