gokcekocyigit07 Kızım Lina 7 aylık (36’ da doğdu) ve biz henüz destekle oturmaya devam ediyoruz, sizler de durum nedir ? ☺️
a010101 gokcekocyigit07 7.5 aylık saniyelik kendi oturuyor sonra yan yatıyor kendim elini tutarak otrtyrm devrilmiyor cesaret istiyor sanırım zamanla desteksiz oturur kasları güçlensin diye teşvik edıyorum önüne birşeyler koyup oturken eğilip eğilip alıyor
Emirinannesiiiiiii gokcekocyigit07 Tam 6 aylık olduğu gün oturmaya başladı benim oğlum. 40+1 de dogdu
Alka papatya09_ genelde doktorlar 6 ay dolunca diyor canım ama çok az destekli oturtabilirsin mutlu olsun diye 😅😅😂
2melekkannesiii papatya09_ youtubeden uzman bir doktor sitesi var oraya bakiyordum 4 aylikke oturturun diyo ama ben daha pek emin oalamdim biz de 3 ayliğiz 🤨🤨
gokcekocyigit07 @2melekkannesiii sanırım sende sormuşsun arkadaşım 😌 cevapları daha çabuk gör diye etiketledim 👍🏻
TheFlora gokcekocyigit07 Teşekkürler 🦋 Allah allah diyordum bi sorun mu var bazlama gibi yayılıveriyordu sıpa😂 Sonra bi anda oturdu bi anda kalktı yürüdü falan canı nezaman isterse ozaman yapıyor bu bebeler
gokcekocyigit07 TheFlora o kadar haklısın ki benimki de mesala bazen kendi oturuyor yete ki o an canı istesin ama bazen de destekle dahi zor oturuyor, biz anneler zaten her konuda bebeklerin keyfine göre hareket ediyoruz, bekliyoruz 😂