4 ay 13 günlük kızım 4.ay aşısını 3 gün önce oldu sürekli ağlıyor ne kucakta duruyor ne hamakta ne ayakta uykusu tilki uykusu gibi memeyi çok seven bebek memeyi görünce başını geri atıyor emmek istemiyor aşıdan mı bilmiyorum kolik bir bebek 3 gündür daha da kötüleşti hep ağlıyor sürekli ağlıyor Allahım merhamet et bana diyorum