15 aylık versiyonu da bende var. O kadar hareketliydi ki herkes erken yürür, yaşı dolmadan yürür vs diyordu ama ben hiç sanmıyorum diyordum. Neden çünkü en iyi anne tanıyor bebeğini. Aşırı garantici ve kucakçı 😂 bu konuda kaygım yok, çünkü aylardır sıralıyor. Tek parmağımdan tutsun, dünyayı dolanır. Oturur kalkar, duvarlara tutunarak oda bile değiştirir. Ama adım atmaktan hoşlanmıyor tarzı değil galiba jdlsjdl 😥 birkaç kere desteksiz baya adım attı, unutursa elini bıraktığımızda duruyor da. Aklına gelir ya da farkederse direkt oturuyor ama. Gaza gelsin diye bol bol parka götürüyoruz