Denizsayar aynı durum bizde de var kızım 7 aylık destek siz oturamıyor dün doktor a götürdüm muayene etti bi sıkıntı yok dedi tahlil verdik vitamin değerler ine baktı onda da sıkıntı yok şükür zamanı var annesi bi sıkıntı yok dedi ben de artık takmıyorum zamana bırak tım birde benim kinde alerji var çok huzursuz sürekli kuçakta pek oturmayı sevmiyor ben ona da bağlıyor um