Mucizeanne9 Arkadaşlar emzirme dönemimde çok kilo aldım kiraz sapı çayını duydum fakat emzirenler içebiliyor mu deneyen oldu mu bebeğim 4,5 aylık sütüm azalmadan hızlıca kilo nasıl verebilirim
yesilkedi Mucizeanne9 emziriyorsan sinameki olan bitki çaylarını içmemen gerekiyor. ben rezene içiyordum zayıflama süresinde. ve hamur işi hariç herşey yiyordum sadece miktarını azalttım sizde öyle yapın bide bol su nane yaprağı ve limonlu su hazırlayıp içiyordum . tatlıyı haftada iki kez ara öğünde sadece sütlü tatlı olarak tüketiyordum
GmzSnn Mucizeanne9 hiçbir çay hokus pokus etkisi yapmaz😌 Boğazınızı tutup spor yaparak hızlı werebilirsiniz sadece. Emziriyorsanız bitmesini bekleyin.
Mucizeanne9 yesilkedi yemeklerden az az yiyemiyorum ki öyle eskiden 48,5 kiloyken 60ları gördüm aynaya geçip kendime bakıp daha da kötü olmaktan korkuyorum tatlıyla aram çok şükür ki yok
Mucizeanne9 fresh_mom acele etmiyorum da bunun önüne geçmek gerekli aldı basını gidiyor böyle giderse 100leri görmekten bi tırsmıyor değilim
yesilkedi Mucizeanne9 öğününü çoğalt ben 7 de kalkıp kahvaltı yapıyorum sonra oğlumu uyutuyorum bende onunla uyuyorum. 12-1 gibi öğlen yemeği yiyorum sebze ve ya çorba salata saat üç gibi kahve yanına muz ya da bir elma akşamda sebze ya da et yemeği yanına salata. spor yapmadan bir iki haftada 6 kilo gitmişti bu beslenmeyle ve sütümde eksilmedi