Melomel Selam anneler bebegim 8 aylık. Bu vakte kadar sadece beni emdi azar azar ek gıda da veriyorum . Fakat iki gündür mememden biraz süt çekip öğürüyo bırakıyo niye sizce? Birkaç kere de kustu. Ek gıda yüzünden mi yoksa adet oldugum için mi :(
333 Melomel canm sütün tadına bak bi bazı kadınlarda belli bir aydan sonra süt tadı değişip acıyo bundan olabilir belki
Rainnnn Melomel yaz geldi sütün akıp göğsünde ekşi tat bırakmış olabilir göğsünün ağzını sağ arkasını o emsin canım