Herkese Merhabalar 🙋🏻♀️
4 aylık bebeğim var. Gündüz uykularının neredeyse hepsinde 30dk-40dk-50dk-60dk tüm dakikalarda gözleri kapalı çığlık atıp ağlıyor. Bazen kendisini sakinleştiriyor, bazen ağlama krizine giriyor, gözü kapalı gözünden yaş dahi geliyor. Çok denedim bazen sırtını sıvazlamak işe yarıyor, bazen yaramıyor çok değişken..
Gece uykusuna geçişin ilk 1 saatinde de benzer konuyu yaşamaya başladım.
Benzer durumu tecrübe eden anneler var mı aranızda? 😌