Herkese hayırlı geceler. Buyuksehirde yasiyorum 3 senedir ayni evde kiraciyim. Ev sahibimizin kardesinin esi vefat edince bizim oturdugumuz eve getirme karari almis ve bize bosaltin dedi. Durdugum ev 1000₺ esimin toplam geliri memleketten gelen kiralar falan toplami 7000₺. Cok sukur ama iki cocuk hersey asiri pahali su an bir ev tutalım desek 2500₺ den asagi yok. İnanin artik imdat diye bagirasim var. Cocuklarima bakacak birisi olsa bugün ise giricem ama gurbetteyiz. Evden is bakayim diyorum hep dolandirici. Ne olacak bu ulkenin hali. Gercekten biktim usandim artik😒asgari ucretle bir insan nasil gecinir nasil yeter herkese cok üzülüyorum 😔