Bugün tam 4 aylık ölçümlerimiz yapıldı. Boy 67 cm kilo 6400 cıktı. 37+4 te 3090 kg 51 cm doğmuştu. Doktor kız bebeklere göre boyunun önde gittiğini söyledi. 4 ayda 16 cm uzamış. Normalde 10 cm uzaması beklenirmiş. Bu hep böyle devam eder mi? Bir de boyu o kadar uzuyor ki cocuk kilo alsa bile zayıf gözüküyor :( bacaklarında hafif boğumlar oluştu ama beli filan bi karış var yok cok üzülüyorum