1 ay 22 günlük bebeğim var ilk günler sütüm gelmediği için mama verdim sütüm arttı ama gene de yetmiyor mama istiyor vermeyince ağlıyor bugünden itibaren azaltmaya başladım bir an da kesmek mı mantıklı yoksa azaltarak kesmek mi bugün 2 defa verdim toplam da 90 ml mama
Biberondan dolayı emmeyi bırakır die de korkuyorum bu durumu yaşayan tecrübeli anneler sizlerden yorum bekliyorum 🥰