Bugün düğüne gittik bebeğim küçük sesten korktu ağladı uykusu da gelmişti dışarı çıkarttım ne yaptıysam sakinleşemedi. Biraz durdu sonra tekrar ağladı. Annemler geldi geri dönelim dedik. Arabada çok fena ağlamaya başladı öyle böyle değil ilk defa böyle uzun ve çok ağladı. Araba ile bir yerde durduk indim kucağımda sonunda uyudu. Annem de o ara bu çocuğu hocaya götürmek lazım o kadar ağlar mi çocuk dedi. İyice sinirlendim. Çocuk bu ağlar korktu uykusu da vardı. Ben zaten bunalmışım ne yanlış bir düşünce iyice sinirlerim bozuldu. Bebeğimi sallayarak uyutuyorum o yüzden zorluk çekiyorum böyle. Ben mi bilmiyorum bebek büyütmeyi bu da bir uyutma şekli öyle alıştı ne yapacağım ? 5 ayı geçtik. Bu aralar da uyuyacağı zaman sallamaya başlıyorum ağlıyor bir süre sonra uykuya geçiyor. Aslında uykusu var.
ben galiba pek beceremiyorum ve moralim çok bozuk