Merhaba! Anneler mutfak tezgahımı stella boya ile boyayıp sıvı cam ile kapladılar ama hiç memnun değilim acayip bisey oldu boya hergün sökülüyor iğrenc bi görüntü oldu mutfahımda bu boya nasıl çıkar nasıl temizlenir eski halini alır bilen varsa lütfen yazarmısınız