Arkadaşlar, saçlarım çok dökülüyor ve orta boy kestirmeyi düşündüm ama sanki dökülmemi azalacak yine dökülecek sonuçta kokten gelen bişey bende uzaticam dedim. Dax supergro almıştım duyan var mı bilmem uzatma ve beslemede çok iyi hamileyken kullanmadim ne olur ne olmaz diye şimdide emzirirken acaba kullanılır mı bu konuda bilgisi olan kullanan doktoruna sormuş olan birileri varmı 🌺