Merhaba kızım 5 aylık bir süredir kabızlık problemi var. Sma mama kullanıyorum o mu yaptı acaba . Ama doğduğundan beri sma kullanıyorum kabızlık birkaç haftadır var. Probiyotik olarak bio gaia kullanıyordum . Onu bıraktıktan Sonra oldu . Etkisi olmuş olabilir mi sizce? Siz kaçıncı aya kadar probiyotik kullandınız