Oğlum 15 aylık bazı kelimeleri doğru bir şekilde söylemese de söylüyor doğru şekilde söylememesi bir sorun olduğu anlamına geliyor mu yada bu ayda bazı kelimeleri doğru çıkarıp bazılarını söyleyebildiği şekilde söylemesi normal mi ? Şöyle ;
Baba
Dede
Mama
Meme (memi)
Attım (tattım)
Gel (del)
Gitti (itti)
Geldim (deldim)
Bir
Bu
Talha (tatta)
Bebe (bebi)
( alkış , bay bay ,burnunu gösterir , çak yapar , Allah kaç 1 der , baba nerde gitti der , çirkin ol deyince yüzünü büzüştürür , taklit yapar , kelimeleri tekrar eder , şarkı söyleyince dans eder . İşaret parmağını kullanır herşeyi sorar parmağıyla gösterip bu der ,
komut alıyor bazen ismine bakmıyor bazen bakıyor Sizce bir sorun var mı kafama çok takıyorum