Burda yazanları oludukca yorum yapmaya bile korktum aman nazar değer falan derler ya bende kendime bile söylemedim oglumun dogdugundan beri uyku düzeni var gece 3-5 saat uyurdu bir ya da iki kere kalkar emer uyurdu sabahta 10 dan önce uyanmazdı falan. 3 gündür cocugum uyku bilmiyor bildirmiyor saydım bu gece 7 kere uyanmışız en son pes ettim 7:30 da kalktık. Bide her uyanışta emmeden uykuya gecemiyor doktoru kilosu önde sık emzirme diyor napcam bilmiyorum 🤦🏻♀️