DurununAnnesi- Yelda35 ben şimdi incia aldım ilk kez kullanıcaz. bu markanın yorumu sanki daha güzeldi
Madam Yelda35 ben kullanmıştım oğluma çok memnun kaldık Mersin’de tatildeydik akşam üzeri sinekler basıyordu ama oğluma asla gelmediler bir ısırık bile olmamıştı
Liada Önce incia kullandım sonra ki sene siveno inciadan memnundum diğerini denedim sivenoda çok temiz içerikli sinekten koruyor ve nemli tutuyor kurutmuyor vücudu kendimizede kullanıyorduk. Doğal içerkli olduğu için çabuk tüketmek gerekiyor sadece
Sumeyyebaglan Bende bu markanın spreyini almayı düşünüyorum acaba ikisi arasında ki fark nedir? Neden losyon tercih ettiniz?