Eymenefem25 Hanımlar merhaba yarın 10 aylık olucaz hala diş yok kafa ateş-i huzursuzluk iştahsızlık ağızda yemek bekletme nolur yardımınıza ihtiyacım var yasayan anneler özetle anlatanilirlermi normal mi tüm bunlar bebeğim çok zayıfladı
incitanesii Eymenefem25 damaklarına bakın bi şiş ise yada hafiften bi beyazlık varsa diş geliyordur brnim kızımda yemek yemedi dişi çıkarken
Saziyersin Eymenefem25 bizim de oyle canim 10 aylik hala dis yok belirtisi var ama damakta kabarma dahi yok bekliyoruz incilerimizi
Senaa11 Eymenefem25 5gün sonra 1 yaşına giricez malesef bizim de yok dişimiz 🤷♀️ Ön alt iki şiş ama patlamadı bir türlü
Cemileozdemir Canim biz 11 aylığına hala yok doktor normal dedi zayıflamada normal bizde yaşadık o sorunları 15 aya kadar normalmiş doktor öyle dedi bize
Mutluefe Senaa11 ya bizimde 13 aylık bir yaşa kadar sadece 2 dişi vardı doktor dedi ki bir anda hepsi patlayacak sizinde öyle olur muhtemelen önler kabardı yerleşti şiödi patladı
edsn1 Eymenefem25 oğlum 11 aylıkken çıkardı ilk dişini her çocuk farklıdır sıkıntılı bir durum yok rahat olun
Saziyersin Eymenefem25 wanieim genel bu ay bizde iştahsızlık yaşadık 9 bucuk.aylik iken başladı daha yeni.yeni toparlamaya başladı kahvalti da sorunumuz var bu ara bizim simidede