Sevgili annelerim
Bebeğim 7 aylık. Gündüz 3 kere en az uyuyor fakat çoğunlukla 30 dk sonra uyanıyor. Az uyuduğu için hırçınlaşıyor. Gece uykusunda bir problem yok 20.00 20.30 gibi uyuyor. Ama gündüz uykusunu bir türlü yapamadım.
şunu denedim oldu dediğiniz bir yöntem varsa alırım bir dal 😂