Hacerust Arkadaslar ameliyatsiz bisektomi yaptiran var mi var sa memnun kalan var mi dogumdan sonra daha da şişen yanaklarımdan nefret ediyorum artik ne yaptiysam gitmiolar
Hacerust Azyef yok oyle degil estetik merkezleri utuleme yontemiyle yapiyorlar ve resimlerde oncesi sonrasi cok fark ediyor oynama olabilir diye guvenmiyorum paramida cope atmak istemem