Hazallliko merhaba, 8 ay önce doğum yaptım emzirmeyi bırakınca 2 kez adet gördüm 5-6 gün gecikmeli oluyordu ama bu ay 14 gün gecikti
Eflininannesi- Hazallliko ben normal diye düşünüyorum çünkü bı çok kadın bunu yaşıyor. Şu an 6 aylık bı kızım var bende sağım yaparak besliyorum. Ne zaman adet olurum diye bekliyorum. Emzirmeyle doğru orantılı regl olma ya da olmama.