Burun akımtısı vardı tıkalıydı burunları birde kontrolu bardı doktora götürdüm. Agumentin verdi aferim ve pedifen verdı. Bende kızdım neden bi akıntı için antibiyotık falan bir sürü ışac verdi diye ama burunları çok dolu suan sureklı cekiyorım. Gunde 3 defa aferim verdim şimdi ateş çıktı bide aferımde ateş düşürücü varmış ama pedifende vermeliyim acaba? 11 aylık