Hip combiotik kullanıyoruz 6.aydan sonra 2numaraya geçtik mesela gece oğluma mama hazırladım 90ml 60ml kaldı içmedi sabah kalktığımda sanki ben o mamayı karıştırmamışım gibi tozlar üste çıkmış normal mi bu ya sizce de 😡 altında sarı su üstünde de mama tozları 🙄 bozulduğunu biliyorum da böyle mi oluyor saatlerce durunca