Benim bebeğimde üç aylık doğduğundan beri kusuyor 4 kilo doğdu şu an 5,700 kilo emdiği gibi foş su gibi bardaktan döker gibi çıkarıyor kullanmadığımız hiçbir ilaç kalmadı şu an aptamil ar mama kullanıyoruz günde 4 kez 30 cc emmeden sonra yine kusuyor yokmu çözümü gerçekten bıktım ne üst kalıyo günde on kez önlük kıyafet değişiyoruz bide sütüm var ama boşa gidiyo 😞