Kızlar yigenim 5 yaşına girecek hala beze yapıyor ablam da uğraşmak istemiyor aslında bana soruyor nasıl yapıcam inat ediyor gibisinden . Bende sen uğramıyorsun ki çocuk sana söylüyor sen dur birazdan gelicem ya da bakmıyorsun oda mecbur beze yapıyor dedim bana trip atıyor . Rahmetli nenem alıştırdı tuvalete aslında ama kış geldi yine bez taktı neymiş soguk uğraşamam suan çocuk ne güzel öğrenmişti sürekli pişik oluyor birde enfeksiyon demiş doktor ben de kızıyorum sürekli laf anlamıyor artık sen bilirsin dedim suratına kapattım teli mesaj atmış senin tribünle uğraşamam sen git öğret önce diyor bende direk engelledim of sinir oldum