Ecem2501 4 gündür ocean microfer kullanıyoruz bebeğimde ciddi derecede gaz yaptı ve kabızlık sıkıntısı çekiyoruz. Sakin bebeğim gitti mız mız huzursuz huysuz herşeye ağlayan bebek geldi başına gelen var mı acaba
ArdicEge Ecem2501 4-5 gün bizde kabızlık cekti sonra düzene girdi. Ama bir doktorunuza danısın belki değiştirir ilacı.
Mel93 Ecem2501 merhaba acaba Demir ilacı işini n’aptınız bizde beş gündür kullanıyoruz kabız değil ama çok gaz yaptı çok ıkınıyo acaba ilaçtan mı
Ecem2501 Mel93 doktor bir müddet kullanmayın dedi şimdi tekrar deniycez. Deneyimlerimi tekrar paylaşıcam sizle👍