Kızlar bebeğim 14 aylık kayseride yaşıyoruz bu yaz tatil içinde istanbul u düşünüyoruz tabi denize va gidecek olursak güneş kremi muhakkak kullanırım ama onun dışında almam gerekir mi bilemedim ya kızımın teni hassas ve direk esmerleşiyor havalar iyi oldugunda 1 2 saat çıkarıyorum dışarıya ondan bile böyle esmerleşti alıp almama konusunda kararsız siz ne düşünüyorsunuz