eylulada28 Kızım 3.5 aylık ateşi 37,5 üstünde seyrediyordu acile götürdük augmentin 200 mg verdi çocuk kötüleşirse verin dedi aranızda bebeği bu kadar küçükken antibiyotik kullanan var mı
eylulada28 deniz-95 üşütmüş ama çok kötü değil dedi evde gözlemleyin durumu kötüye giderse verin dedi
deniz-95 eylulada28 anladım canım. Dilersen önce calpol ver. İnatçı bir ateşse antibiyotik verirsin. Acile gittiysen eğer dilersen yarın bi çocuk doktoruna götür.