Melbul Merhaba… 19 günlük anneyim ve kendimi inanılmaz yorgun mutsuz sıkılmış hissediyorum. Bebeğim asla mememden inmek istemiyor gece üç saat gündüz üç saat uyuyup kalan saatlerde abartısız mememde artık canım çok acıyor aşırı yorgunum uyku neydi unuttum. Onu çok seviyorum ama kendimi hiç anne gibi hissettmiyorum emzirmek anne bebek bağını güçlendirir diyorlr ama ben öyle bişe hissetmiyorm artk çünlü memeden inmiyor ve canım yanıyor artık. Karnı tok altı temiz gazı yok ama memeden bıraktğm an ağlıyor asla uyumuyor. Sanırım depresyona girdim… lütfen bana bugünlerin geçici bir süreç oldğunu söyleyin nolur…
Nevarebeka1 Melbul canım benim öncelikle bir çoğumuz aynı şeyleri yaşadık düşündük ve hissettik bebek su an farklı bir ortamda senin kokun onu sakinleştiriyor güvende hissettiriyor.sana yardım eden biri yok mu?.ve yukarda arkadaşın dediği gibi doymuyorsa da ağlıyordur benimki bebeğim 2 gece çok ağlamıştı madem doymuyormuş mama verdim de uyudu rahatladı tabi bide korku oluyoe insanda biberon verme biberona alışır vs diye şırıngayla verdim ben hep eldiven taktım parmağımı emzirip şırıngayla şıktım emme refleksi gelişsin diye
Ozgemre Melbul Ahhh canım o psikolojiyi en iyi bilenlerdenim aynı durumdaydım ve en kötüsü ben bebeğimi bile kabullenememiştim niye doğurdum dediğimi biliyorum ağlıyodum istemiyodum çok zordu teyzem yanımda kalıyodu odamda bile yatırmıyodum bebeğimi teyzem alıyodu yanına emzirmeye getiriyoru bana şimdi o kadar üzülüyorum ki keşke her anın keyfini çıkarsaydım diyorum bebeğim 3 aylık kolik bir bebek doğduğu günden beri 17 saat uyumuyor zombi gibi geziyorum evde ama şimdi o kadar mutluyum ki gülümsemeler başladı herşeyi unutuyorum aşkla seyrediyorum uyumak istemiyorum bi anını kaçırmıyım diye geçicek kuzum valla geçmese benim geçmezdi alışıcaksın sen de bebeğinde adapte olmaya çalışıyorsunuz memende kendini güvende hissediyor senin kokunu istiyor annesi ama karnının doyduğuna da emin ol bol bol kucağına al göğüse koy kalp atışını hissetsin temas et bebeğinle daha çabuk uyum sağlıcaksınız ve bol bol emzir 2 aylıkken sütüm kesildi mama veriyorum keşke sütüm olsaydı da saatlerce meme de kalsaydı diyorum o yüzden bol bol dua et kuzum 🌺❤️
merveladam78 Melbul yanında ailen vs varsa biraz destek al canım kendini bu kadar hırpalama yeni bir hayata başlıyorsun tabiki böyle hissetmen alışacaksın ve yavaş yavaş bebeğini kabulleneceksin sonra hiç kopmak istemeyeceksin emin ol geçecek hepsi bende cok zor bir doğum geçirdim lohusa depresyonu yaşadım eşimle arama soğukluk girdi ama sonra geçti hersey
Mira- Aynısını yaşadım bebeğim şu an 50 günlük. Ve gerçekten geçecek🤗 sabırlı ol. Ama kendimden edindiğim tecrübeyle, memendeyken gerçekten beslenebildiğinden emin ol süt gelmiyor ve doymuyorsa bu yüzdende olabilir.
merveladam78 Melbul bu arada senin tercihin tabi ama biraz da rahatlamak adına emzik vermeni tavsiye ederim benim bebisim de memeden hiç inmiyordu emzik verince oda daha rahat uyumaya başladı
Eddaliko Melbul ilk 3ay cok zor böyle gececek günlerin sonrası da zor belki ama bu kadar değil geçiyor merak etme büyüyecekler hissettiklerinde yalnız değilsin merak etme🙏🏻